Zadawaj pytania, a dostaniesz odpowiedź.

____________________________________________________________________


"Nie ma głupich pytań, bywają tylko głupie odpowiedzi" 

____________________________________________________________________




 Jeśli powtarzasz ciągle, pytania typu : dlaczego jestem w takiej trudnej sytuacji, dlaczego ja ? Dlaczego nie mam pieniędzy? czemu nigdy nie będzie mnie na to stać ? Dzięki takim pytaniom koncentrujesz się na negatywnych rzeczach i to działa jak samospełniająca się przepowiednia, brniesz w ten stan jeszcze głębiej.

Jak widzisz coś na co cię tymczasowo nie stać, proponuje zadać sobie pytanie - co muszę zrobić by mnie było na to stać. 

Co mogę zrobić by poczuć się lepiej ( oczywiście odrzućmy tutaj narkotyki alkohol itp ) 

Co mogę zrobić lepiej następnym razem, za miast " dlaczego nigdy mi się nic nie udaje? " 

Ludzie często na własne życzenie tkwią w negatywnych stanach emocjonalnych i podejmują dzięki temu negatywne decyzje. Ale niektórym to się nawet podoba, wiesz, że niektórzy lubią swoją depresję ?  Jakby jej zabrakło tęsknili by za nią. Bo wtedy babcia się troszczy bo wnusia ma depresje, bo cała rodzina opiekuńcza itp ... 

Znasz pewnie sytuacje gdy starsi ludzie wymyślają sobie choroby by ktoś przy nich był, by nie czuli się samotni ... a nawet młode osoby ! 

Nie ma głupich pytań bywają tylko głupie odpowiedzi ! 

Pozdrawiam !! 


Related Posts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.