Przyjaźń - dziękuje !




 Dziś droga przyjaciółko masz urodziny [10.05.2015] myślę, że nie zabijesz mnie za ten artykuł - niech idzie w świat i niech każdy z niego coś wyciągnie.

Wiktorio dziękuje Ci :

za to, że nauczyłaś mnie troszkę więcej rozwagi,

że pokazałaś mi czym jest prawdziwa przyjaźń,

że nawet najgorszy moment pomiędzy nami nie jest powodem do rozstania - ewentualnie do wyciągnięcia wniosków i naprawienia,

_________________________________________________________________________________


-Dziadku powiedz mi jak to jest, że wy z babcią już tyle lat razem ? 

-Wiesz wnuku, kiedyś jak się coś zepsuło to się to naprawiało, a teraz się to wyrzuca i kupuje się nowe. 

_________________________________________________________________________________

że mogę Ci o wszystkim powiedzieć bez obaw, że ktoś się o tym dowie,

że zawsze przy mnie jesteś, 

że nauczyłaś mnie większego szacunku do ludzi i pokory, 

że wytrzymujesz te wszystkie moje głupie zachowania, 

że motywujesz mnie do pisania tutaj - dzięki Wiktorii zacząłem pisać codziennie posty na facebooku i poprawiłem się sporo w pisaniu od czasu pierwszego mojego artykułu. 

Ja uważam, że kochać można każdego tak samo ale w różny sposób tę miłość się okazuje np z żoną będziesz uprawiał sex, z dzieckiem się bawił ale czy to oznacza, że któreś kochasz mniej ? lub inaczej ? kochasz tak samo tylko inaczej to okazujesz ! 

dziękuje, że nauczyłaś mnie kochać, 

że czasami mnie opierdolisz,

że nawet jak mam swoje humorki i gorszy dzień Ty i tak jesteś i starasz się nie wybuchnąć krzykiem ;)

że zawsze dajesz mi możliwość poprawienia swoich błędów



________________________________________________________________________________


  Przyjaźń to jedna z piękniejszych rzeczy jaką człowiek może dać drugiemu człowiekowi.

_________________________________________________________________________________




W dniu twoich urodzin życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia bo ono jest najważniejsze ! Umiejętności cieszenia się z małych rzeczy, zauważania okazji, odwagi, byś szukała tego co nieznane i wchodziła w to pomimo strachu. Spełnienia swoich marzeń, a szczególnie tego jednego najważniejszego dla Ciebie. Byś była zawsze sobą, byś z każdego wydarzenia wyciągała wnioski i szła dalej pomimo tego, że jest ciężko i czasami nie da się pewnych rzeczy obejść bez litrów łez. Byś spotykała na swojej drodze ciekawych ludzi i wychodziła z założenia, że nawet ci najgorsi cię czegoś nauczyli. Mocnego kaca niech Twoja wątroba zapamięta te urodziny haha ! 

Pamiętaj - cokolwiek zrobisz, cokolwiek powiesz zawsze będę Cię tak samo mocno kochał mój nygusie :). 




_________________________________________________________________________________


                      Przyjaciel to członek rodziny, którego sobie sam wybierasz.

_________________________________________________________________________________



A teraz łap za kieliszek i pij do upadłego :) 




Pozdrawiam, 


Related Posts

1 komentarz

  1. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail.com ) LUB WHATSAPP ( +2348104102662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.