Rezygnacja z marzeń.




Nawet jeśli kurwa uważasz, że jesteś zbyt słaby by dać radę - mylisz się !

W życiu każdego człowieka są cięższe momenty .... takie w których opada wszelka nadzieja i masz ochotę przestać robić to co  może cię doprowadzić do celu.

I taki moment nadszedł w moim życiu !

Stąd opóźnienie dzisiejszego artykułu ... miałem go nie umieszczać, miałem odczekać kilka dni i usunąć bloga bo stwierdziłem, że nici z moich marzeń, chciałem zrezygnować z wszystkiego.

Teraz po głębszej analizie stwierdziłem, że dam rade i, że żyję tutaj po raz pierwszy i ostatni. Nie będzie żadnej drugiej szansy ! 

Dlatego po chwili mocnego załamania i próby rezygnacji znów wierze i znów działam ale już silniejszy !  Wiem, że za kilka lat ta cała sytuacja da mi więcej doświadczenia, ona już mi je dała ale ja jeszcze nie wiem jak z niego korzystać, jeszcze jest za wcześniej.

W twoim życiu też nadejdzie taki moment - bo nie czarujmy się, świat jest czasami piękny, a czasami tak hujowy, że masz ochotę zdechnąć - i to z tych drugich momentów uczymy się najwięcej.

Podjąłem decyzje, że poświecę swoje życie temu co kocham - pomaganiu ludziom i psychologii.


Musisz sobie zdać sprawę, że aby być mistrzem w czymś musisz uświadomić sobie, że chcesz poświecić temu całe swoje życie - ja sobie to uświadomiłem wtedy gdy mogłem to stracić ! Przyjdzie taki moment, że i ty sobie to uświadomisz ! :)

A jeśli jeszcze nie przyszedł ? 

Nie przejmuj się przyjdzie w odpowiednim dla ciebie czasie !!

Powodzenia,


Related Posts

1 komentarz

  1. Ja właśnie chce zrezygnować z moich marzeń czyli z jazdy konnej, od 4 roku życia interesuje się końmi ale nie wiem czy dobrze robię chciałam i nadał chce też zbierać modele koni, jeździłam konno ale przez to że mam chore nerki musiałam przestać jeździć konno mimo że to naprawdę boli w duszy ale cóż kiedyś i tak bym musiała zrezygnować z marzeń bo to się robi bez sensu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.