Czego nauczyłem się w te wakacje ?



 Jakbym spytał się ciebie co ci daje praca pewnie odpowiedział byś, że pieniądze. 

Ale to tylko jedna z rzeczy jakie daje. Daje ci możliwość poznania ciekawych ludzi, nauczenia się czegoś od swojego szefa, zobaczenia jak działa taka firma itp :) 

W te wakacje nauczyłem się jak zbudować potęgę, markę, i co to jest zdrowa konkurencja ...

Żeby mieć coś, za czym każdy będzie przepadał wcale nie trzeba być hujem i niszczyć swoją konkurencje w jakiś chory sposób. Wystarczy jakość - możesz działać w taki sposób, że ciężko będzie z tobą konkurować, ale uważaj znajdzie się taki jak ty, który będzie chciał spróbować. 

Nauczyłem się też, że nie każdy bogaty musi mieć super furę i pokazywać bogactwo tu i tam. Można być bogatym i dobrym człowiekiem. 

Nauczyłem się, że ludzie im więcej zarabiają tym więcej wydają na zupełnie niepotrzebne rzeczy. 

Przyglądałem się jak powinien być traktowany klient by wrócił. 

I wiem, że to czego się nauczyłem pomoże mi w realizacji moich planów !

A ty czego nauczyłeś się w te wakacje ? 

Related Posts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.